“Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma. Philip Kotler. 2003” lisati sinu ostukorvi. Vaata ostukorvi
Ziglari Müügisaladused. Zig Ziglar. 2000
12.00 €
Raamatus esienb markeriga allajoonimist.
Normaalses seisukorras. Vaata pilte.
Saadavus: 1 laos
Tootekood: E114
Kategooria: Majandus, poliitika
Seotud tooted
-
Majandus, poliitika
Esimene võrdsete seas. Patrick J. Mckenna; David H. Maister. 2003
5.00 € Lisa korviLisa soovikorviLisa soovikorvi -
Majandus, poliitika
PÖÖRANE ÄRI. RAHA TANTSIB TARKADE KÄES. KJELL A. NORDSTRÖM; JONAS RIDDERSTRALE. 2001
5.00 € Lisa korviLisa soovikorviLisa soovikorvi -
Majandus, poliitika
Havard`i meetod. Voorustel põhinev juhtimine. Alexandre Havard.
14.00 € Lisa korviLisa soovikorviLisa soovikorvi -
Lisa soovikorviLisa soovikorvi
-
Majandus, poliitika
Ettevõtluse pikkuskraadid. Avastusretk teadmusmajandusse. 2003
5.00 € Lisa korviLisa soovikorviLisa soovikorvi -
Majandus, poliitika
Turunduse vaatenurgad A-st Z-ni. 80 mõistet, mida iga juht peaks teadma. Philip Kotler. 2003
9.00 € Lisa korviLisa soovikorviLisa soovikorvi -
Lisa soovikorviLisa soovikorvi
-
Lisa soovikorviLisa soovikorvi